loading...
اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عشقولانه , اس ام اس سرکاری , اس ام اس باحال , اس ام اس جدید , اس ام اس خفن , اس ام اس خنده دار smsعاشقانه
حامد بازدید : 1655 شنبه 28 فروردین 1389 نظرات (1)

به نازم حسن نیکویت، عجب یادی زما کردی ، فضای تنگ قلبم را ، زمین تو آسمان کردی

**********+

اگر چه نازنینا را وفا نیست ، گلستانی چو باغ آشنا نیست / اگر بر آسمان هفتم پا گذارم ، دلم یه لحظه از یادت جدا نیست

**********+

اشک بهترین پدیده ی دنیایست ولی تا زیباترین چیزها رو از انسان نگیره خودشو تقدیم نمیکنه

**********+

سه غم آمد به جانم هر سه یک بار ، غریبی - اسیری و غم یار

**********+

در جایی زندگی میکنم که مرا لعنت میدهند ، آری لعنت میدهند چون عاشقم

**********+

خنجرت را به همه بده اما خنده ات را به یک نفر، عشقت را به همه بده اما دلت را به یک نفر

**********+

هستی را بهانه کردمو گریستم تا کسی نداند گرفتار کیستم

**********+

شوق دیدار تو را قاصد بی رحم چه داند ، آنقدر شوق به دیدار تو دارم که خدا داند

**********+

آهای ناز نمکدار، منم عاشق تب دار / ببین دل تو دلم نیست ، واسه لحظه دیدار

**********+

بهترینم : بی تو روزهایم مثل شب تاریک است ، مثل گذشتن از پل صراط ، از روی یه تار باریک است

**********+

دوست دارم برکه باشی بحر نباشی - الهی من بمیرم ولی با من قهر نباشی

**********+

دلتنگ که باشی هیچکس جز دلدار به دادت نمیرسه ... دلداده ی دلتنگب هاتم

**********+

از غمش تاله کنان میخوانم / بی دلم رفت ولی با دل او می مانم

اس ام اس جدید - اس ام اس عشقی - اس ام اس شعر - شعر اس ام اس - اس ام اس دونی - اس ام اس کده - اس ام اس عارفانه - اس ام اس عارفانه عاشقانه - اس ام اس واسه عشقم - اس ام اس واسه دوستم - دوستت دارم - اس ام اس کده - اس ام اس بارون - دنیای اس ام اس - بیا تو اس ام اس


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بــــــــــاران در تاریخ 1348/10/11 و 19:15 دقیقه ارسال شده است

ممنـــــــــــون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام بر همگی دوستان

از اینکه اس ام اس ایرونی رو برای پر کردن اوقات فراغت و تهیه اس ام اس های ناب انتخاب کردین متشکریم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 232
  • بازدید سال : 9,774
  • بازدید کلی : 41,754
  • کدهای اختصاصی





    Powered by WebGozar